Nos , mostanság nem sok ilyen van , de ha csak azt nézném ami rossz igen csak megnézhetném magam..... 

Most jöjjön az élet habos oldala :)

Már egy ideje végeztem a középiskolában de vannak olyan dolgok amelyek számomra is csak most válnak nyilvánvalóvá :)

Az egyik nap beszélgettem keresztanyámmal , aki annó osztálytársam volt , megjegyzem vagy más fél évvel idősebb nállam de a keresztanyám XD Nah de nem is ez a leg nagyobb , hanem hogy mondom neki hogy hiányzik egy volt osztálytársunk nekem akivel a miatt hogy elég fura módon próbálta kideríteni hogy meleg vagyok e , szóval nem voltam a legjobban.

Szóval mondom keresztanyámnak , hogy hiányzik a srác , mert azért a sok hülyeség ellenére kedveltük egymást. Erre Timi / keresztanyám / Ha te azt tudnád mennyire kedvelt téged.. És akkor elmondta nekem hogy egy matek óra alkalmával mit is mondott neki a srác velem kapcsolatban , de ő nem mondhatta el nekem .... Elég zavarba ejtő dolgot mondott neki.... hogy jó lenne velem ezt meg azt tenni XD

Eléggé meglepődtem , aztán ugye terveztem hogy írok a srácnak sms-t hogy megtudjam mi vanvele... Meg is tettem :) 

Ez után este felhívott és elkezdtünk beszélgetni a régi dolgokról és arra jött ki a lépés hogy elmondtam neki hogy igen én meleg vagyok... Na nem azért hogy na akkor bumm bele , legyen köztünk valami hanem , mert úgy éreztem ki érdemelte már a bizalmam. 

Elég jól fogadta a srác :)

 

Nagyon rendes volt , persze el kezdett mentegetőzni hogy ő nem meleg meg ilyesmi , jelezem ekkor semmi arra utalót nem tettem neki , bár annyit mondtam hogy hiányzott :)

Azt pedig ugye nem mondhattam el neki hogy a Timi elmondta nekem amit annó ő mnodott neki  :)

Ez után elköszöntünk és majd még beszélünk alkalom adtán :)

Szerző: Patroklosz  2011.01.23. 02:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr142606182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása