Tegnap szörföltem az egyik közösségi oldalon. eszembe jutott ő , és rá kerestem. Szerencsétlenségemre meg is találtam. Volt egy közös ismerősünk , akit én már nyár óta ismerek, ugyan nem személyesen , de ennek ellenére túlságosan is jól.

Ez a bizonyos közös ismerősünk mint ember nem mondható hogy rossz lenne. Az egyetlen gond vele hogy nagy szívtipró , és az a típus aki nem horgonyoz le egy valakinél könnyen , és kellenek neki a hódítások , trófeák.

El kezdtem kérdezgetni ezt a srácot , hogy honnan ismeri az én kis szerelmemet ... Mondta... az egyik társkeresőröl. Kérdeztem tőle és milyennek találja. Azt mondta aranyos... Hmm ok... mondom akkor jó , de csak óvatosan vele , mert ha megbántja nem leszek vele jóban.... Erre ő azt mondta jó akkor majd óvatosan dugja meg. :S

Mivel lényegében ezt a dolgot nem kellett volna megcselekednem , írtam a srácnak egy smst hogy ne haragudjon.... de azért kérdezősködtem , mert ismerem ezt a srácot aki a közös ismerősünk és tudom hogy nem igazán számíthat tőle komolyra és hogy nem szeretném hogy csalódjon.

Aztán este írtam neki a közösségi oldalon , aztán pedig msnen beszélgettünk.

Elmagyaráztam neki hogy mit és miért tettem. Lényegében megbocsájtott mert tudta hogy azért tettem mert szeretem és féltem. De egyszer csak megkérdezte ... hogy és... egyébként mi van ha ő is csak sexet akart volna attól a bizonyos közös isminktől ?

Megfordult ez is a fejemben , de inkább elkergettem a gondolatot , mondván ő nem lehet olyan. említettem neki hogy ez a bizonyos közös ismi.. azt mondta rá hogy aranyos... Hmmm :S Örült neki és monta ... szerintem is. :O 

Nem tudom , elég durva dolgok ezek... Távol vagyunk , nem akarom és nem is korlátozhatom semmiben... 

A beszélgetés végén , minden irónia nélkül azt mondtam neki , akkor jó ismerkedést... Erre ő hát így hogy ezt mindig mondom , valószínű hogy nagyon jó lesz.

Én sem vagyok szent.. vég szükség esetén ha sex kell és besokallok , lehet hogy én sem habozok megtenni , és nem is hibáztatnám ezért.

Csak az esik rosszul hogy annak ellenére hogy szóltam neki még mindig kell neki ez a srác...

Talán igaza van , nem ismerem minden arcát , bár nincsenek illúzióum . Még a leg fehérebb rózsának is fekete az árnyéka. 

De ez a lehetetlen helyzet teljesen elkeserít. Még csak esélyem sincs hogy küzdjek azért hogy az enyém lehessen , és el kell viselnem hogy ő közben mást akar , annak ellenére hogy érez irántam.

Ma este találkoznak... elmondtam a srácnak hogy miért is haragszom rá , bár lenyegeben nincs okom rá... de tök hidegen hagyta... a gáz csak az hogy ő csak egy ujabb numerát fog veszteni.. én pedig azt a srácot akit tiszta szívemből szeretek... de ha így kell történnie , hát legyen !

Nincs igazsága a földön !!!!!

De ha meg fog történni az aminek kell , és aminek nem kellene.... el kell veszítsem

Szerző: Patroklosz  2010.11.14. 13:05 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr262447881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrAstonishing 2010.11.28. 05:49:07

Látod, az ilyentől lesz olyan sok meleg felszínes és érzéketlen. Én is számtalanszor átéltem hasonló elvesztést, de soha többet nem vagyok hajlandó. A busz és pasik után nem futunk. Pláne, ha nem tökéletes (hogy kicsit utaljak a következő posztodta is).

Patroklosz 2010.11.28. 14:38:40

@MrAstonishing: Köszi szépen a komit. Sajnos ez van , de tökéletes is az akit annak szeretnénk látni.. neem az egyetlen egy hibám hogy hibáival is elfogadok mindenkit és ezt vagyn hogy természetesnek veszik.... ezt szívom meg a legtöbbször...
süti beállítások módosítása