Már egy ideje érik bennem ez…. Le kell írjam..

 Újra itthon , újra minden mindegy és azt érzem megint hogy tenni sem akarok semmiért… úgy érzem túl nagyot kockáztatok ha megint elkezdek ugrálni. Elegem van már a sok csalódásból , sokszor azt érzem jó nekem így minden ahogy van pedig ez a minden lányeglben a semmi , ahhoz képest amit az élettől várhatnék … De ááá már annyira félek .

Ha csak az emlékekre gondolok is megrémíszt a mult által előre vetített jövőkép , aminek ugyan nem kellene feltétlenül rossznak lenneie de már alig hiszem hogy lehet jó is….

 

Sorra derül ki hogy azok az emberek akik  számomra fontosak voltak , szinte semmit sem jelentek nekik , vagy legalább is nem azt amit szerettem volna… Elfogdom , de még is nehéz… Igazándiból eddig egyik álmom sem vált valóra… de minek is álmodozni ? Igen sokszor az visz előre… de , ha még sem válik valóra ? Mert előfordul.. Áhhh

Nincsen kedvem ehhez az egészhez….

Estén ként amikor oda kerül a sor hogy alvás legyen , el kell foglaljam magam valamivel , amíg olyan állapotba kerülök hogy ne tudjak gondolkodni és el aludjak azonnal , mert másképp jönnek az emlékek , gondolatok , és a rengeteg „ Miért-el ” kezdődő kérdés , amire nincsen válasz és csak a sötéségbe suttoghatom , és közben a hiába való könnyek amik leperegnek  az arcomon , amik nem változtatnak semmin , mint ahogy egyre nyilvánvalóbbá válik bennem a godnolat ,

 A BOLDOGSÁGOT NEM NEKEM TALÁLTÁK KI..

 Talán , valamikor lesz még kedvem közdeni , és tudom semmi nem lehetelen de sokszor túl nagy ára van ha nem sikerül… most gyenge vagyok az ilyesmihez…

 Túl sok most az az igazság , amit fel kell dolgoznom és el kel fogadjak… de majd az idő talám segít….

 Ha meg nem… lehet hogy hülyeség és nem is nyugtat igazán , de nem én vagyok az egyetlen ember aki szerelem nélkül , boldogatlanul él… L

 

"A fejfámra csak azt írjátok , az élete szomorúságban virágzott. Csak egy kis boldogságot akart kapni , de hagyták őt élve elhervadni "

Szerző: Patroklosz  2011.06.06. 14:08 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr812961559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poolman 2011.06.09. 18:17:14

Az ember gyakran elgondolkodik a múlton, amiben szerintem mindannyian találunk hibákat és szívesen forgatnánk vissza az időt. Rosszul megválasztott barátok, káosz kapcsolatok... Ezért emésztjük magunkat. Pedig nem kéne, mert az adott pillanapban hozott döntés mindig helyesnek tekinthető.

Mint amikor a boltban válogatsz a gyümölcsök között. A legszebbet akarod kiválasztani, esetleg olyat viszel haza ami még picit sárga, tudván napokon belül beérik. Érlelgeted, aztán amikor bele harapsz kiderül, hogy belül rohadt az egész. Két lehetőség van, vagy kidobod a fenébe, vagy elfogyasztod. Jó esetben kidobod persze. De amikor kiválasztottad a boltban, akkor az tűnt a legszebbnek. Ezért helyes volt a döntés amikor azt választottad. Nem szabad megkérdőjelezni a múltat mert nincs értelme.

Én hiszek a boldogságban, egész biztosan létezik. Csak van akinek több erőfeszítésébe kerül. Engem is padlóra küldtek párszor a csalódások, rendesen meg tudja törni az ember lelkét. Most épp azon dolgozom egy ideje, hogy visszakapjam azt az énemet, aki még pár éve voltam. Olyan vidám, mosolygós, teli optimizmussal :) Szerintem vissza lehet szerezni...

Patroklosz 2011.06.09. 22:47:18

@poolman: Ennek örülök , lehet hogy nekem is lesz még olyanom... de most nagyon készen vagyok... minden össze esküdött ellenem, sem szerelem sem meló sem semmi amitől kicsit is ugy érezhetném hogy előbbre haladhatok...

De ugye még ha el vagyok is keseredve , akaratom ellenére is bízom a jóban ... csak ne lenne már hiábavaló végre...

Köszönöm az értékes kommentet...

Patrok!osz
süti beállítások módosítása