Úgy egy éve történ , azt hiszem a téli ünnepek tájékán , megismertem az interneten egy fiút , nagyon megkedveltem , persze a tőlem megszokott hirtelen túláradó szeretettel :)

A srác akkor még talán nem is élt át ehhez hasonlót , nem tudta hova tegye az érzéseket amiket az e fajta hozzáállásom váltott ki belőle. Örült a dolgoknak , de természetesen messze voltunk egymástól. Már fogalmam nincsen meddig tartottak a dolgok köztünk de nagyon intenzív volt és meg is szerettük a másikat. 

Sajnos az akkori élethelyzetem sem engedte hogy megismerjük egymást az életben is és ő sajnos mivel nem tudta mi ez amit érez és hajtotta a kíváncsisága , mint minden velem egykorú fiút nem bírta megvárni hogy rendeződnek e a dolgaim. Amit megértek így utólag mert én sem tudtam hogyan alakulnak.

Szóval történt hogy egyik napról a másikra visszakozni kezdett , és a végén mivel hajtotta a vágy megtörtént az első szexuális élménye is , ami nekem akkor még ugye nem volt. Én szerettem volna ha ő lehet az első , mivel éreztem is iránta , és nagyon fájt akkor hogy ő mással volt. Aztán pedig e miatt el is tüntünk egymás szeme elől. Nem beszéltünk többet akkor , csak a későbbiekben ,ekkor is csak vádoltam mert igazságtalannak éreztem hogy nem várt meg.... de neki ekkor már volt valakije és az óta is sajnos :(

Aztán most egy évvel később ugyan csak a téli ünnepek táján csipog az msnem.. fogalmam nem volt kilehet az , mert annó őt töröltem , de nem tiltottam. Aztán ahogy felvettem újra láttam hogy ő az. Aztán el kezdtünk beszélgetni a mostani kapcsolatáról , megkérdezte a véleményemet és elmondta azt is hogy mennyire bánja hogy annó nem várt meg mert sajnos nem érzi azt hogy a mostani kapcsolata úgy működne ahogyan annak kell , mert annó szinte csak bele ugrott , úgy hogy nem is tudta mi az amire igazán vágyik.De mindezek ellenére nagyon tiszteli a srácot és bízik abban hogy kialakulnak a dolgaik.

De azt is elmondta hogy szeret engem , és hogyha ezzel a sráccal ugy hozná az élet hogy nem jön össze én lennék a reménye , az egyedüli akiben olyan szinten bízik hogy mindent fel tenne egy lapra azért hogy megkapja amire vágyik. Ez nagyon jól esik és szinte elfeledtet velem minden szenvedést amit annó éreztem a miatt hogy olyan hirtelen " túl lépett rajtam " mert ez az alapján amiket és ahogyan mondja egyáltalán nem így történt. Mesélte hogy sokszor elképzelte hogyan lehettünk volna akkor ha együtt vagyunk és volt hogy sírt is e miatt és azért mert nem akarta hogy mással legyek. Ő is átélte azt az érzést amikor ő mással volt , és rosszulesett neki mikor belegondolt nekem mennyire fájhatott.

Nagyon aranyos srác. Mostanában amikor beszélgetünk is , teljesen tabuk nélkül. Hiába is van valakije , mindketten vágyunk a másikra , mert tudjuk az igaz lehet. Azt mondta egy ilyen alkalommal hogy tudja hogy nem helyes dolog amit csinálunk , de őszinteséget esküdött nekem annak ideljén.

Bevallom nagyon meglep hogy ennyi idő múltán is ilyen intenzív és őszinte érzelmeket táplál irántam. De nagyon jól esik mert tudom még sem vagyok olyan könnyen felejthető , ahogyan ezt ő is mondta.

Ha úgy hozná az élet hogy lehetőségünk nyílna , én is benne látnám azt a lehetőséget ami a boldogságot rejti.

 

Szerző: Patroklosz  2011.01.23. 02:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr902606197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása