"Ha valamit nagyon szeretsz, nem hagyhatod csak úgy elveszni. Ez a fajta szeretet tart minket életben, akár van értelme mások számára, akár nincs."

/ Született feleségek /

 

 Félelem! Mi ez az érzés ? Mi ez , aminek annyian és annyiféle képpen hódolunk ? A leg fontosabb kérdés pedig az hogy miért? Ez lenne a természetes ? Félni , egész életünkben ?

 

Komolyan mondom hogy én ezt nem értem. Csak én lennék ennyire hülye ? Miért merek kockáztatni ? Én is annyiszor csalódtam pedig , de hogy a félelem megdermesszen azt sosem hagynám. Egyszer megtörtént velem és nagyon pórul jártam. Elfogadni azt hogy nincsen remény? A legszörnyűbb dolog ami történhet. sokszor azt szeretném hogy többé ne reménykedjek , de nem lehet leállítani. Továbbra sem félek... Kár hogy az érzelmek terén sosem lehet okos az ember...

 

 

EZT A BEJEGYZÉST AZ (" ÉN " ) BÁBUMNAK AJÁNLOM:

Kérlek ne hidd, tudom én is hogy sokat lehetetlenkedtem ebben a dologban és igazad volt abban is hogy nem lett volna egy ideális dolog. De hittem hogy a szerelem mindent legyőz. Továbbra is ezt hiszem , itt annyi volt a gond hogy , nem voltak ideálisak a körülmények,és hogy a félelem erősebbnek bizonyult. De hiszem ha közelebb vagyunk egymáshoz minden olyan lehetett volna mint ahogy azt megálmodtuk. Remélem ,ha csak egy kicsit is fáj hogy elvesztettél, megtanulod hogy ne félj többé.. Ha már tanulópénz lettem , legyen érteleme.

Kívánom hogy legyél nagyon boldog és találjon meg az a szerelem , amit mi egymástól már sosem kaphatunk.

Egy kis bűbáj, remélem segít.

"Bezárva, tele félelemmel , a pánikom egyre nő míg legyőz. Távolodj el tőlem, hogy jussak lélegzethez. Távozz félelem , ereszd el szívem !"

( Bűbájos boszorkák )

 I LOVE YOU

Szerző: Patroklosz  2010.10.06. 01:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr302349116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása