Tegnap egész nap olyan furán éreztem magam , nagyon nyugtalan voltam , a szokásosnál is jobban , mire elértem a délutánt , szinte készen voltam.. Nem igazán értettem mi van velem. Napközben két smst is küldtem az én egyetlenemnek.... Aztán nlztem este a tv-t és jött az sme hogy nemsoká jön hozzám :) Feljött msnre :) Szinte az első szavából éreztem hogy valami baj van , elmondta hogy nem tudta elintézni egyelőre a talit , és sajna a legjobb barátnőjében úgy érezte hogy csalódott. Kb hogy ezt éreztem én is egész nap hogy nem érzi jól magát . Neki is fontos lenne már hogy találkozhassunk , mert már nagyon mély érzelmeket táplálunk egymás iránt , amit mindketten megszeretnénk élni már :) Megkérdeztem tőle hogy mi baj volt a barátnőjével , elmondta de megnyugtattam hogy , a helyzet valamelyest természetes.

Ez után elmeséltem neki hogy egy ismerősöm , jósolgat hogy hogy mi lesz a táv miatt , meg ehhez hasonlók. Tudom az ő gonodlatain is átfutott ez már , de mondtam neki hogy ha mi úgy érezzük hogy kellünk egymásnak akkor az sem lehet gond és idővel megoldjuk. Sajnos azt hiszem hogy ő még most kezd szembesülni azzal hogy lesznek nehézésgek de megpróbálom benne tartani a lelket hogy segítsen nekem ő is ha akar engem , ha ő úgy gondolja hogy értem , értünk megéri.

Wie will survive ;)

Akármi baj van megoldjuk , ez volta az első " akadály " amit lényegében jól vettünk. Szeretném ha számíthatna rám, mint barát , pár és minden olyan ami támasz lehet annak a számára akit tiszta szívünkből szeretünk.

"Dear friend, I'm here for you
I know that you don’t talk too much
But we can share this day anew
Dear Friend, please don’t feel like you're alone
There is someone who is praying
Praying for your peace of mind
Hoping joy is what you'll find"

Sajnos van benne egy olyan hogy tart kicsit attól hogy ő jöjjön hozzám. Elmondása szerint a helyzet szokatlan lenne neki , részben megértem , de remélem ha nem lesz más megoldás akkor felülkerekedik a " félelmein " értünk. Na meg hát még ha ugy is alakul hogy én tudok menni először , remélem ő is eljönne , mivel , az ő barátnője sem venné jó néven ha mindig ott lenne a tali. 

Amitől félek az az hogy még bizonytalan , de ez is érthető valamelyest , remélem ha már találkozunk ő is biztos lesz abban hogy én vagyok az aki kell neki.:)

Az a legjobb hogy egyetlen egy kínosnak tűnő vagy nehéz helyzetet sem ugrunk át , mindent megbeszélünk és igy meg tudunk oldani mindent :)

Az este hátralévő részében ismét olyanok voltunk mint egy szerelmes pár, flörtöltünk , incselkedtünk , " huncutkodtunk". Nagyon jó volt. De ami a legjobb , hogy érzem hogy félt . De ezt ő is érezheti ezt :) 

 

 

Szerencsére nem titkolózunk , nálunk az alap kő az őszinteség :) Így minden érzelmet olyannak élünk meg amilyen... hol szép hol nem annyira , de ha nem is ,van hogy egy-egy valódi érzelem , könnycseppet gerjeszt ami a legfájóbbnak tűnő érzést is megszépít :)

 

HIDD EL DRÁGA, KISÜT A NAP !

Szerző: Patroklosz  2010.10.03. 11:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr362341293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása