Fura dolgok.. sokszor nem igazán értem magam , van hogy megpróbálok kibújni a bőrömből... de miért ? Kiért ?

Nemrég megismertem egy barátomon keresztül egy srácot, egy ideje nincsen senkim , semmilyen téren , mert egyszerűen nem ez az egytlen dolog amire most koncentrálnom kell , és túlságosan küszködős ahhoz , hogy megengedhessem magamnak.

Szóval , a srácról...

Nem az a fajta akitől érzelmeket várhatnék , egyáltalán nem az mivel nem ismertem , neki is megelőlegeztem a bizalmat amit minidg mindenkinek. Én is ember vagyok , szóval hibázok , annak ellenére hogy jó ember ismerő vagyok , van hogy a megérzéseim és a nyilvánvaló dolgokat figyelmen kívül hagyom csak mert vágyom valamire.

 

Ez a srác egyáltalán nem mutatott valami nagy érdeklődést , már csak azért sem mert olyan életet él , amiben nem engedheti meg magának hogy bárkije is legyen , így minden titokban folyik nálla. Csak mert tettszett belementem abba , hogy jó , tudom mit várhatok tőle és mit nem... Hát legyen!

Azt tudni kell hogy amiről itt szó van az puszta SEX. Hogy miért így mondom ? Mert az hogy valakivel lefexem , azon a néhány mámoros percen kívül nem okoz számomra különösebb boldogságot. Egyszerüen ilyen vagyok. Többre vágyom ! De van hogy engem is elviszenek a vágyak.

Szóval ezzela bizonyos sráccal majd hogy nem csak a fantáziálgatásra korlátozódtak a beszélgetéseink. Ami nem mondom hogy rosz volt , de ha már valamiről beszélünk ugye legyen is belőle valami.

Beszélgettünk , kérdezgetett , kérdezgettem. Az én kérdéseimre nagyon ritkán jött válasz.. Azt tudni kell hogy amikor a barátom bemutatott neten ennek a srácnak , nekem elmondta a barátom hogy mire is számíthatok tőle. egy ideig tartottam is magam ehhez , de ami után a srác elkezdett közeledni , mondom ok , hát legyen..

Szóval nem igazán válaszolt a kérdéseimre , ergó mit lehet ebből le venni ? Nem igazán figyelt rám , mint inkább meg szerette volna kapni amire vágyik. Rendben van jó mondom akkor félre az érzelmekkel , ami ugyan tőlem nem megszokott , de ugye engem is hajtanak a hormonok , vágyak , és gondoltam ha megpróbálom úgy kezelni a dolgot hogy jól érezzük egymás nem lesz gond.

Egyszer csak azt mondja a srác el jönne hozzám... Tudni kell , hogy természetesen ő sem itt lakik.... Majd megígérte ha tud jönni szól.. A mai napig volt az hogy szólnia kellett volna, de semmi. A jelekből pedig így utólag olvasva , nem is fog. Az a rossz ,hogy én korrekt voltam vele , minden ígéretemet megtartottam de itt ő már a második ígéretét nem tartja.

 

OK , ha nem képes rá ne legyenek érzelmek , de ennyit ér valakinek a saját becsülete ?

De mindegy, ebből is tanulok , nem helyezhetem a vágyaimat a józanlátásom és a jó ember ismerőségem elébe , mert valamit hiába szeretnék annak látni ami egyébként nem az. Ha egyértelműek a jelek. Bármilyen csábító is a helyzet hinnem kell magamnak.

Tudom hogy nem vagyok egy olyan típusú srác aki az ilyesmire rászorul , de ha még is megtenném , nem én leszek az aki az um " kihasznált " személy helyzetébe kerül.

Van hogy az ilyen típusú srácok vonzónak látszanak  , és annak is hiszik magukat , de hiszem , este , ami előtt álomba szenderülnek a sötét magány a hálótársuk. Ez pedig még a jobbik eset , mert van remény hogy valamikor megelégelik és tesznek azért hogy ne így legyen , bízva abban, hogy azok akikkel rosszul bántak m képesek megbocsájtani.

 

Nekünk pedig , akiknek vannak érzelmeik és ritka értékeik, tudnunk kell azt hogy senki és semmi nem érdemes arra , hogy feladjuk érte akik vagyunk , mert sanszosabb hogy van még olyan ember ezen a világon aki megérdemel minket és csak ránk vár.

Ezért megpróbálok , minden gyengeségem ellenére bízni magamban hogy a tükörbe nézve , a csalódottságommal és fájdalmammal küszködve , ne kelljen azt mondanom magamnak;

Nem ! Többé nem hiszek neked !

 

Szerző: Patroklosz  2011.02.08. 19:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr252647506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása