Mindig történnek olyan dolgok amiért az embernek meging az önbizalma. Még azoknak is akik egyébként tisztában vannak önnön értékeikkel. Próbálok ismerkedni meleg srácokkal , ez úton csak mint barát , hogy ne legyen rizikós számomra... ne úgy indítsak hogy reménykedem valami többen , mert ugye minden kettőn múlik és ugye a fentiekben elmondtam hogy milyen is a meleg társadalom úgy nagy általánosságban.

 

 

 

 

 Szerencsére mostanában sok rendes és értékes sráccal ismerkedtem meg akik normálisak , már annyira mint bármelyikünk , de az mindenképpen jó hogy lelki értékekkel rendelkeznek.

 

 

Ma este felmentem a facebookos blogos profilomra és rám írt egy pszichológia tanár az ismijeim közül. Nagyon meglepett engem , mert igazán megdícsért már ami a blogomat illeti.. ami felettéb különös , hogy semmi érdek nem vezérelte és olyanokat mondott hogy csak néztem.. Pl hogy pszichológiai szemel is tökéletes... nem semmi. E mellett nem mehetek el szó nélkül a mellett sem hogy irtó helyes srác. Meg mutattam neki a normál profilomat is és rögtön azt mondta.. járnék e vele ? :) Nagyon aranyos , persze messze lakunk de ha lesz lehetőségem szívesen megismerném mert nagyon érdekel engem a pszichológia , na meg maga a srác miatt is , már a személyisége miatt :)

Igazán megnyugtató tud lenni , amikor egy idegen ember akit semmi érdek nem fűz ahhoz hogy bókoljon , még is ezt teszi és be bizonyítja számomra , hogy mind annak ellenére, hogy szinte a világgal megyek szembe pl az erkölcseimmel a világ szemléletemmel, még is jó úton járok és hogy még is csak megéri önmagamnak lenni :)

 

 

"Azt mondják: az önismeret az az orvosság, amit csak az egészségesek szednek."

Szerző: Patroklosz  2011.02.16. 22:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr222666605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása