ELKÉSZÜLT A FACEBOOK PROFILOM :http://www.facebook.com/profile.php?id=100001882042349 , http://www.facebook.com/pages/Patroklosz-egy-meleg-sr%C3%A1c-blogja/215905165128435 Aki itt szerezne rólam tudomást , JELÖLJÖN :D

 Úgy két napja eszembe jutott , ha már az a célom hogy segítsem egy kicsit a meleg skacokat, hát beregisztrálom a blogomat a facebookra . Nos ez így utólag is nagyon jó ötletnek bizonyult mert ugye tudjuk hogy melegek vannak ám dögivel. Elég volt egy srácból ki indulnom aztán sorra jöttek a jelölések. Ugyan van egy reklámfogás Egy helyes pasi arcképét tettem ki , persze erre rögtön rá is kaptak a skacok :) Az adatlapomra ki írtam hogy nem én vagyok az , de sok srácot fel kell világosítsak. :)

A blog profilomat a facebookra kizárólag azért hoztam létre hogy segíthessek. Szerencsére kaptam visszajelzéseket. Nagyon sok érzés magukénak tudnak és mivel sokszor önmagamat is megpróbálom megérteni itt a blogban , ezért talán ők is könnyebben átgondolják a dolgaikat a saját élethelyzetükbe áthelyezve. Ezen kívül ugye vannak a meleg társkeresők.... Rengeteg arctalan és valótlan profillal. Nos ezen keresztül jobban megismerhetek srácokat és már most van egy néhány aki rendesnek igazán rendesnek tűnik és nem mellesleg helyesek is. Természetesen én inkognitóban maradok. Bár kétségtelen hogy lesz egy pár személy akivel megismerkedem majd.. jó és tartós barátság reményében és ha netán akar valami több.. majd alakul. de tanultam, csak is a való életben. Két nap alatt túl vagyok az 100 ismerősön is. Folytatom tovább... és a satisztikák szerint elég jól látogatott a blogom is.

Ismerkedés élőben :)

A napokban megismertem két helyi meleg srácot. Nagyon rendesek. Ők egy pár. Vannak számomra különös dolgaik , de ennek ellenére a rendkívül normális fajtába tartoznak. Jó volt velük megismerkedni. Remélem sokáig fenntartható lesz ez a barátság :)

/ És bár búcsút kellett vennem a kis szerelmemtől , sosem fogom elfelejteni /

Szerző: Patroklosz  2010.11.30. 01:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patroklosz.blog.hu/api/trackback/id/tr862482642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása